Misfits Yeni Sezon Ne Zaman Başlıyor? (4. Sezon)

Severek izlediğim sınırlı dizi arasında olan Misfits sonunda ekranlara dönüyor ancak ayrılıklar mevcut. Umarım dizi oturabilir ve devam eder.

Ayrılıklara gelecek olursak :
Alisha dizide yer almayacak yaptığı açıklama şöyle :
4. sezonda yer almayacağım fakat izlemek için sabırsızlanıyorum. Misfits’te çok güzel zaman geçirdim. Benim için mükemmel bir deneyim oldu! Bir aktris olarak yeni projelerde yer almak istiyorum.”
Simon'da diziden ayrılıyor. İşte yaptığı açıklama:
Mesajlarınız ve verdiğiniz destek için teşekkürler. Misfits gibi bir yapımda yer aldığım için minettarım, işimi yaparken zevk aldım. Fakat diziden ayrılıyorum ve yeni projelerde yer almak için çok heyecanlıyım. The show must go on!”
Robert Sheehan yani Nathan 'ın ise 4. sezonda diziye döneceği söylentiler arasında. Umarım söylentiler gerçek çıkar diyorum ve geçiyorum yeni sezon fragmanlarına. Bu arada fragmanlarda Kelly'de gözüme çarpmadı umarım bir ayrılık haberi daha almayız.


Ve son olarak dizinin başlama tarihine gelecek olursak. 28 Ekim 2012 günü dizi e4 kanalında yayınlanacak. Alt yazı işlerini vs düşünürsek 29 Ekim'de dizimag yeni bölümü eklemiş olur. İyi seyirler :)
author
Yeni Sezonlar:
4 Eylül 2012 tarihinde Ahmet Boydaş tarafından kurulan Yeni Sezonlar blogu yerli ve yabancı dizilerin yeni sezon tarihleri ile dizi dedikoduları hakkında bilgiler vermektedir.

Yorum Gönder

Arama Kutusu

Takip Ettiğiniz Diziler Hangileri?

Son 7 Gün

Sponsor Reklam

© Copyright 2012 Yeni Sezonlar
İcerikler İzinsiz Olarak Kopyalanamaz Alıntı Yapılamaz